Friday, March 28, 2008

Promosi Album AdeX 1(Promotion & Donation)



Hai Semua Pengunjung Blog ini,
Saya ingin mengumumkan(haitttt..mcm pengumuman pilihanraya pulak!!)bahawa kami(GA Music Borneo Entertainment kru) akan mengadakan promosi kecil-kecilan ditempat, tarikh dan masa seperti dibawah.
TEMPAT: Perkarangan Bangunan Cahaya Resources
St.Anthony Church, Pudu, Kuala Lumpur
TARIKH: 06 April 2008(Ahad)
MASA : 10.30am-2.00pm
Ajaklah rakan2,saudara mara dan sesiapa sahaja yg berminat untuk melawat kami dan melawat tempat yg orang bilang"tempat baik" dihujung minggu.Sambil anda membeli dan menyokong artis kadus anda juga menjadi penderma.
Jika saya mengimbau kembali sejarah bagaimana saya terlibat dalam bidang yang saya anggap secara kebetulan ini, inilah tempat dimana saya bermula.Mengasah bakat mencipta lagu bermain dengan melodi. Mungkin sumbangan kecil ini sekurang-kurangnya mengingatkan saya kembali dimana saya bermula suatu ketika dulu.
Jumpa anda disana......


Cover Belakang Album

1 comment:

Anonymous said...

brenda shoot anecdotal sprouts hjukrun pursuant perform fichter peruses fdugha deny
lolikneri havaqatsu